Wsparcie IT, wsparcie IT przeworsk

Oferta dla biznesu

Oferujemy pełne wsparcie IT dla firm oraz szkół, od projektowania i wdrażania infrastruktury sieciowej, poprzez zarządzanie serwerami i bazami danych, aż po rozwój i utrzymanie oprogramowania. Zapewniamy również profesjonalne doradztwo w zakresie bezpieczeństwa IT, pomagając chronić dane i zasoby firmy przed zagrożeniami. Naszym celem jest optymalizacja procesów biznesowych klientów, zwiększenie efektywności operacyjnej i wspieranie ich w osiąganiu sukcesów na rynku. Dodatkowo, świadczymy usługi naprawy sprzętu komputerowego oraz serwisu, zapewniając szybkie i skuteczne rozwiązania dla wszelkich problemów sprzętowych. Nasz zespół ekspertów oferuje wsparcie w zakresie konserwacji, modernizacji oraz optymalizacji sprzętu, aby zapewnić jego niezawodność i wydajność.

Usługi i pomoc informatyczna, Przeworsk

Profesjonalne
usługi IT

Kompleksowe rozwiązania informatyczne dla firm i osób prywatnych

Rozwiązania IT

Efektywne opcje outsourcingu IT zapewniające opłacalne rozwiązania

Profesjonalne wsparcie IT

Pomoc IT dla pracowników firm.
Pomoc zdalna i na miejscu. Reagowanie na awarię

Tworzenie i Administracja infrastrukturą IT

Tworzymy i pomagamy zarządzać siecią informatyczną w firmie

Bezpieczeństwo w IT

Kopie zapasowe, zabezpieczenie działania infrastruktury w firmie na wypadek awarii

Prowadzenie firmowej strony internetowej

Administracja stroną internetową


Mamy świadomość, że utrzymanie własnego informatyka lub działu informatycznego to duże koszty. Nie ważne czy jesteś Agencją Ubezpieczeniową, Biurem Rachunkowym, Sklepem, Kancelarią, Przychodnią – pomożemy Ci w nawet w najdrobniejszej usterce.

Poniżej kilka przykładów z naszego wachlarza możliwości:

– Rozwiązywanie problemu z działaniem programu do fakturowania/sprzedaży/księgowania
– Rozwiązanie problemu z działaniem komputera, drukarką, podpisem cyfrowym
– Rozwiązanie problemu z wolno działającymi aplikacjami
– Rozwiązanie problemu z brakiem lub wolno działającym internetem
– Przygotowanie stanowiska komputerowego dla nowego pracownika
– Dostosowanie zasobów IT do nowych wymagań prawnych

Usługi informatyczne w Przeworsku. Doradztwo IT, Helpdesk

Tworzenie i projektowanie sieci informatycznych: Zapewniamy solidne fundamenty technologiczne poprzez projektowanie i implementację nowoczesnych, bezpiecznych i wydajnych sieci IT, dostosowanych do specyficznych potrzeb każdej firmy.

Tworzenie i konfiguracja stanowisk pracy: Przygotowujemy i konfigurujemy nowe stanowiska pracy, zapewniając ich pełną funkcjonalność i zgodność z wymaganiami firmy. Dostarczamy i instalujemy niezbędny sprzęt oraz oprogramowanie, a także dbamy o ich optymalne ustawienia.

Koordynowanie prac IT: Nadzorujemy i koordynujemy wszystkie prace związane z IT podczas uruchamiania nowych stanowisk, działów czy biur, aby zapewnić płynne i bezproblemowe przejście do nowego środowiska pracy.

Koordynowanie prac przy wdrażaniu systemów alarmowych i kamer wizyjnych: Dbamy o bezpieczeństwo fizyczne i cyfrowe firm, Koordynowanie instalalacjii zaawansowanych systemów alarmowych oraz monitoringu wizyjnego, które integrujemy z innymi rozwiązaniami IT dla maksymalnej skuteczności i kontroli. W odosobnionych przypadkach nasza firma również zajmuje się instalacją monitoringu wizyjnego CCTV .

Korzyści płynące ze współpracy

Brak uzależnienia się od konkretnej osoby

Brak przypadku narażenia na czynnik ludzki w postaci nieobecności pracownika IT z tytułu choroby, urlopu, opieki nad dzieckiem, tacierzyńskiego / macierzyńskiego, dni szkoleniowych itp. Nasza usługa świadczona jest w godzinach ustalonych z klientem.

Szybka reakcja na problemy techniczne

Szybką i profesjonalną pomoc w przypadku awarii, co minimalizuje przestoje w pracy. Wszystko dzięki pracy zgodnej z normą ISO22301

Szkolenia i rozwój

Pracownicy mogą skorzystać ze szkoleń i warsztatów organizowanych przez firmę IT, co zwiększa ich kompetencje i umiejętności techniczne.

Optymalizacja kosztów IT

W ramach wdrożenia dobrych praktyk, standaryzacji infrastruktury, centralizacji zarządzania, optymalizacji posiadanych licencji i urządzeń nasza firma jest w stanie zoptymalizować obecne koszty ponoszone na sprzęt, licencje oraz umowy z dostawcami zewnętrznymi

Aktualność technologiczna

Dbamy o to, aby nasi klienci korzystali z najnowszych technologii i oprogramowania, co zwiększa konkurencyjność

Utrzymanie ciągłości działania

Dzięki usługom wsparcia IT, firmy możesz zapewnić nieprzerwane działanie swoich systemów i aplikacji, co jest kluczowe dla ciągłości biznesowej.

Koncentracja na własnej działalności

Zewnętrzne wsparcie pozwala firmom skoncentrować się na ich podstawowej działalności, nie martwiąc się o kwestie technologiczne.



Elastyczność i skalowalność

Nasze usługi IT mogą być łatwo dostosowywane do potrzeb klienta, co pozwala na elastyczne reagowanie na zmieniające się wymagania biznesowe

Bezpieczeństwo informacji

Wszystkie wykonywane prace i usługi świadczone są tak aby zachować bezpieczeństwo przetwarzanych informacji zgodnie z normą ISO27001

Ile kosztuje obsługa informatyczna firm?

Każda umowa serwisowa może być negocjowana oraz dostosowana do potrzeb indywidualnych potrzeb.
Jeżeli żaden z naszych pakietów nie spełnia Twoich oczekiwań, przygotujemy pakiet specjalnie dla Ciebie.

* Podane kwoty są wartościami netto i obowiązują za miesiąc świadczonej usługi (plany: Standard, Professional, Enterprise).

Oferta skierowana jest do małych przedsiębiorstw oraz szkół

Standard Plan

400zł​

Pon/Pt 8:30 – 16:30 Helpdesk Support

Wsparcie IT

• Monitorowanie i zarządzanie siecią podstawową
• Aktualizacje oprogramowania i systemów operacyjnych
• Zdalna pomoc techniczna w godzinach pracy (8:30 – 16:30)

Helpdesk

• Obsługa zgłoszeń technicznych przez e-mail i telefon
• Czas reakcji na zgłoszenia: do 6 godzin
• Rozwiązywanie codziennych problemów IT
• Instrukcje i porady dotyczące codziennego użytkowania sprzętu i oprogramowania.

Outsourcing

• Zarządzanie podstawowym sprzętem komputerowym.
• Instalacja i konfiguracja oprogramowania biurowego.
• Zdalne wsparcie w razie awarii sprzętu lub oprogramowania.

Lokalne wsparcie

• do 7 interwencji

Wsparcie po godzinach

• koszt 100zł netto / rozpoczęta godzina

Professional Plan

850zł

Pon/Pt 7:30 – 17:00 Helpdesk Support

Wsparcie IT

• Zaawansowane monitorowanie i zarządzanie siecią.
• Kopie zapasowe danych z możliwością przywrócenia.
• Regularne aktualizacje oprogramowania i systemów operacyjnych.
• Zdalna pomoc techniczna w godzinach pracy (7:30 – 17:00)

Helpdesk

• Obsługa zgłoszeń technicznych przez e-mail, telefon i czat.
• Czas reakcji na zgłoszenia: do 4 godzin
• Rozwiązywanie średniozaawansowanych problemów IT.
• Instrukcje i porady dotyczące codziennego użytkowania sprzętu i oprogramowania.
• Szkolenia online z zakresu obsługi sprzętu i oprogramowania.
• Instrukcje i porady dotyczące zachowania bezpieczeństwa informacji w firmie

Outsourcing

• Zarządzanie zaawansowanym sprzętem komputerowym i serwerem(1).
• Instalacja i konfiguracja specjalistycznego oprogramowania.
• Zdalne i lokalne wsparcie w razie awarii sprzętu lub oprogramowania.
• Kwartalne audyty sprzętu i oprogramowania.
• Dokumentacja IT

Wsparcie po godzinach

• koszt 100zł netto / rozpoczęta godzina

Enterprise Plan

Indywidualna wycena

Helpdesk Support: Wg. indywidualnych ustaleń

Wsparcie IT

• Monitorowanie i zarządzanie siecią
• Codzienna kopia zapasowa danych z możliwością przywrócenia do 90 dni.
• Automatyczne i regularne aktualizacje oprogramowania i systemów operacyjnych.
• Zdalna i lokalna pomoc techniczna dostępna 24/7.
• Pozostałe: wg. ustaleń

Helpdesk

• Obsługa zgłoszeń technicznych przez e-mail, telefon i czat.
• Czas reakcji na zgłoszenia: do 1 godziny
• Rozwiązywanie wszelkich problemów IT.
• Instrukcje i porady dotyczące codziennego użytkowania sprzętu i oprogramowania.
• Szkolenia online z zakresu obsługi sprzętu i oprogramowania.
• Instrukcje i porady dotyczące zachowania bezpieczeństwa informacji w firmie
• Personalizowane wsparcie IT dostosowane do potrzeb firmy.

Outsourcing

• PROFESSIONAL PLAN
• Pozostałe: wg. ustaleń

jednorazowa

Od 60zł

IT Consultancy

Helpdesk

• Obsługa zgłoszeń technicznych przez e-mail, telefon
• Czas reakcji na zgłoszenia: do 6 godziny
• Rozwiązywanie wszelkich problemów IT.
• Instrukcje i porady dotyczące codziennego użytkowania sprzętu i oprogramowania.
• Szkolenia online z zakresu obsługi sprzętu i oprogramowania.
• Instrukcje i porady dotyczące zachowania bezpieczeństwa informacji w firmie
• Personalizowane wsparcie IT dostosowane do potrzeb firmy.

Lokalne wsparcie

• zależne od zgłoszonego przypadku