Oferta dla biznesu
Oferujemy pełne wsparcie IT dla firm oraz szkół, od projektowania i wdrażania infrastruktury sieciowej, poprzez zarządzanie serwerami i bazami danych, aż po rozwój i utrzymanie oprogramowania. Zapewniamy również profesjonalne doradztwo w zakresie bezpieczeństwa IT, pomagając chronić dane i zasoby firmy przed zagrożeniami. Naszym celem jest optymalizacja procesów biznesowych klientów, zwiększenie efektywności operacyjnej i wspieranie ich w osiąganiu sukcesów na rynku. Dodatkowo, świadczymy usługi naprawy sprzętu komputerowego oraz serwisu, zapewniając szybkie i skuteczne rozwiązania dla wszelkich problemów sprzętowych. Nasz zespół ekspertów oferuje wsparcie w zakresie konserwacji, modernizacji oraz optymalizacji sprzętu, aby zapewnić jego niezawodność i wydajność.
Usługi i pomoc informatyczna, Przeworsk
Profesjonalne
usługi IT
Kompleksowe rozwiązania informatyczne dla firm i osób prywatnych
Rozwiązania IT
Efektywne opcje outsourcingu IT zapewniające opłacalne rozwiązania
Profesjonalne wsparcie IT
Pomoc IT dla pracowników firm.
Pomoc zdalna i na miejscu. Reagowanie na awarię
Tworzenie i Administracja infrastrukturą IT
Tworzymy i pomagamy zarządzać siecią informatyczną w firmie
Bezpieczeństwo w IT
Kopie zapasowe, zabezpieczenie działania infrastruktury w firmie na wypadek awarii
Prowadzenie firmowej strony internetowej
Administracja stroną internetową
Mamy świadomość, że utrzymanie własnego informatyka lub działu informatycznego to duże koszty. Nie ważne czy jesteś Agencją Ubezpieczeniową, Biurem Rachunkowym, Sklepem, Kancelarią, Przychodnią – pomożemy Ci w nawet w najdrobniejszej usterce.
Poniżej kilka przykładów z naszego wachlarza możliwości:
– Rozwiązywanie problemu z działaniem programu do fakturowania/sprzedaży/księgowania
– Rozwiązanie problemu z działaniem komputera, drukarką, podpisem cyfrowym
– Rozwiązanie problemu z wolno działającymi aplikacjami
– Rozwiązanie problemu z brakiem lub wolno działającym internetem
– Przygotowanie stanowiska komputerowego dla nowego pracownika
– Dostosowanie zasobów IT do nowych wymagań prawnych
Tworzenie i projektowanie sieci informatycznych: Zapewniamy solidne fundamenty technologiczne poprzez projektowanie i implementację nowoczesnych, bezpiecznych i wydajnych sieci IT, dostosowanych do specyficznych potrzeb każdej firmy.
Tworzenie i konfiguracja stanowisk pracy: Przygotowujemy i konfigurujemy nowe stanowiska pracy, zapewniając ich pełną funkcjonalność i zgodność z wymaganiami firmy. Dostarczamy i instalujemy niezbędny sprzęt oraz oprogramowanie, a także dbamy o ich optymalne ustawienia.
Koordynowanie prac IT: Nadzorujemy i koordynujemy wszystkie prace związane z IT podczas uruchamiania nowych stanowisk, działów czy biur, aby zapewnić płynne i bezproblemowe przejście do nowego środowiska pracy.
Koordynowanie prac przy wdrażaniu systemów alarmowych i kamer wizyjnych: Dbamy o bezpieczeństwo fizyczne i cyfrowe firm, Koordynowanie instalalacjii zaawansowanych systemów alarmowych oraz monitoringu wizyjnego, które integrujemy z innymi rozwiązaniami IT dla maksymalnej skuteczności i kontroli. W odosobnionych przypadkach nasza firma również zajmuje się instalacją monitoringu wizyjnego CCTV .
Korzyści płynące ze współpracy
Brak uzależnienia się od konkretnej osoby
Brak przypadku narażenia na czynnik ludzki w postaci nieobecności pracownika IT z tytułu choroby, urlopu, opieki nad dzieckiem, tacierzyńskiego / macierzyńskiego, dni szkoleniowych itp. Nasza usługa świadczona jest w godzinach ustalonych z klientem.
Szybka reakcja na problemy techniczne
Szybką i profesjonalną pomoc w przypadku awarii, co minimalizuje przestoje w pracy. Wszystko dzięki pracy zgodnej z normą ISO22301
Szkolenia i rozwój
Pracownicy mogą skorzystać ze szkoleń i warsztatów organizowanych przez firmę IT, co zwiększa ich kompetencje i umiejętności techniczne.
Optymalizacja kosztów IT
W ramach wdrożenia dobrych praktyk, standaryzacji infrastruktury, centralizacji zarządzania, optymalizacji posiadanych licencji i urządzeń nasza firma jest w stanie zoptymalizować obecne koszty ponoszone na sprzęt, licencje oraz umowy z dostawcami zewnętrznymi
Aktualność technologiczna
Dbamy o to, aby nasi klienci korzystali z najnowszych technologii i oprogramowania, co zwiększa konkurencyjność
Utrzymanie ciągłości działania
Dzięki usługom wsparcia IT, firmy możesz zapewnić nieprzerwane działanie swoich systemów i aplikacji, co jest kluczowe dla ciągłości biznesowej.
Koncentracja na własnej działalności
Zewnętrzne wsparcie pozwala firmom skoncentrować się na ich podstawowej działalności, nie martwiąc się o kwestie technologiczne.
Elastyczność i skalowalność
Nasze usługi IT mogą być łatwo dostosowywane do potrzeb klienta, co pozwala na elastyczne reagowanie na zmieniające się wymagania biznesowe
Bezpieczeństwo informacji
Wszystkie wykonywane prace i usługi świadczone są tak aby zachować bezpieczeństwo przetwarzanych informacji zgodnie z normą ISO27001
Ile kosztuje obsługa informatyczna firm?
Każda umowa serwisowa może być negocjowana oraz dostosowana do potrzeb indywidualnych potrzeb.
Jeżeli żaden z naszych pakietów nie spełnia Twoich oczekiwań, przygotujemy pakiet specjalnie dla Ciebie.
* Podane kwoty są wartościami netto i obowiązują za miesiąc świadczonej usługi (plany: Standard, Professional, Enterprise).
Oferta skierowana jest do małych przedsiębiorstw oraz szkół
Standard Plan
Pon/Pt 8:30 – 16:30 Helpdesk Support
Wsparcie IT
• Monitorowanie i zarządzanie siecią podstawową
• Aktualizacje oprogramowania i systemów operacyjnych
• Zdalna pomoc techniczna w godzinach pracy (8:30 – 16:30)
Helpdesk
• Obsługa zgłoszeń technicznych przez e-mail i telefon
• Czas reakcji na zgłoszenia: do 6 godzin
• Rozwiązywanie codziennych problemów IT
• Instrukcje i porady dotyczące codziennego użytkowania sprzętu i oprogramowania.
Outsourcing
• Zarządzanie podstawowym sprzętem komputerowym.
• Instalacja i konfiguracja oprogramowania biurowego.
• Zdalne wsparcie w razie awarii sprzętu lub oprogramowania.
Lokalne wsparcie
• do 7 interwencji
Wsparcie po godzinach
• koszt 100zł netto / rozpoczęta godzina
Professional Plan
Pon/Pt 7:30 – 17:00 Helpdesk Support
Wsparcie IT
• Zaawansowane monitorowanie i zarządzanie siecią.
• Kopie zapasowe danych z możliwością przywrócenia.
• Regularne aktualizacje oprogramowania i systemów operacyjnych.
• Zdalna pomoc techniczna w godzinach pracy (7:30 – 17:00)
Helpdesk
• Obsługa zgłoszeń technicznych przez e-mail, telefon i czat.
• Czas reakcji na zgłoszenia: do 4 godzin
• Rozwiązywanie średniozaawansowanych problemów IT.
• Instrukcje i porady dotyczące codziennego użytkowania sprzętu i oprogramowania.
• Szkolenia online z zakresu obsługi sprzętu i oprogramowania.
• Instrukcje i porady dotyczące zachowania bezpieczeństwa informacji w firmie
Outsourcing
• Zarządzanie zaawansowanym sprzętem komputerowym i serwerem(1).
• Instalacja i konfiguracja specjalistycznego oprogramowania.
• Zdalne i lokalne wsparcie w razie awarii sprzętu lub oprogramowania.
• Kwartalne audyty sprzętu i oprogramowania.
• Dokumentacja IT
Wsparcie po godzinach
• koszt 100zł netto / rozpoczęta godzina
Enterprise Plan
Helpdesk Support: Wg. indywidualnych ustaleń
Wsparcie IT
• Monitorowanie i zarządzanie siecią
• Codzienna kopia zapasowa danych z możliwością przywrócenia do 90 dni.
• Automatyczne i regularne aktualizacje oprogramowania i systemów operacyjnych.
• Zdalna i lokalna pomoc techniczna dostępna 24/7.
• Pozostałe: wg. ustaleń
Helpdesk
• Obsługa zgłoszeń technicznych przez e-mail, telefon i czat.
• Czas reakcji na zgłoszenia: do 1 godziny
• Rozwiązywanie wszelkich problemów IT.
• Instrukcje i porady dotyczące codziennego użytkowania sprzętu i oprogramowania.
• Szkolenia online z zakresu obsługi sprzętu i oprogramowania.
• Instrukcje i porady dotyczące zachowania bezpieczeństwa informacji w firmie
• Personalizowane wsparcie IT dostosowane do potrzeb firmy.
Outsourcing
• PROFESSIONAL PLAN
• Pozostałe: wg. ustaleń
jednorazowa
IT Consultancy
Helpdesk
• Obsługa zgłoszeń technicznych przez e-mail, telefon
• Czas reakcji na zgłoszenia: do 6 godziny
• Rozwiązywanie wszelkich problemów IT.
• Instrukcje i porady dotyczące codziennego użytkowania sprzętu i oprogramowania.
• Szkolenia online z zakresu obsługi sprzętu i oprogramowania.
• Instrukcje i porady dotyczące zachowania bezpieczeństwa informacji w firmie
• Personalizowane wsparcie IT dostosowane do potrzeb firmy.
Lokalne wsparcie
• zależne od zgłoszonego przypadku